super bedankt!! - Reisverslag uit Kitwe, Zambia van Imke Leest - WaarBenJij.nu super bedankt!! - Reisverslag uit Kitwe, Zambia van Imke Leest - WaarBenJij.nu

super bedankt!!

Door: imke

Blijf op de hoogte en volg Imke

15 September 2006 | Zambia, Kitwe

" imke says: Hi! "

Hallo hallo allemaal.. Voordat ik mijn berichten plaats die ik op de laptop getypt heb van Annie (mijn 'Zambiamaat' :D ) Wil ik eerst even een bericht plaatsen met bedankjes..

Het is niet te geloven (je verwacht ook niet :D ) hoeveel en hoe vaak iedereen iets van zich heeft laten horen.

Smsjes.. kaartjes.. cadeautjes..
Hele verrassings-overlevingspakketten, gelukspoppetjes, foto's, knuffels (letterlijk en figuurlijk), cd's, tekeningen, brieven. In één woord:

- s u p e r ! ! ! -
(oké twee woorden dan, super koel :) )

Zo, dat wilde ik even kwijt.. Mijn site is imkeishier.waarbenjij.nu dus dat betekent dat ik op mijn site laat zien waar ik ben en wat ik doe, maaar dat ik ook graag wil weten wat jullie allemaal in het koele kikkerlandje uitspoken. Deal? Cool.

  • 15 September 2006 - 09:20

    Linda T:

    heee imke,
    heel veel succes en natuurlijk plezier daar!!!
    ben benieuwd naar je eerste verhalen en evt foto's.

    groetjesss linda

  • 15 September 2006 - 09:23

    Anna-Lynn:

    Heey Imke,

    Ik hoop dat je een hele mooie, indrukwekkende, coole en ook leerzame periode hebt in Zambia!!
    En als je tijd over hebt leer je ze daar dan ook kaatsen :-)? Kunnen we daar misschien nog eens heen voor een toekomstig WK-kaatsen!
    Heel veel succes nog!

    Groetjes en tutsje,
    Anna-Lynn

  • 15 September 2006 - 11:06

    Joop Lever:

    Leuk Imkje dat je zoveel leuke reacties ontvangen hebt! Maar ja wat wil je als een leuke meid leuke spannende dingen gaat doen, daar wil toch iedereen deelgenoot van zijn. De les: Doe gek dat is gewoon genoeg!!! Groetjes Joop

  • 15 September 2006 - 14:55

    De Tollies:

    Hoi Imke,

    We hopen dat je het reuze naar je zin hebt daar in Zambia. We zullen je leuke verhaaltjes volgen en kijken nu al uit naar onze skivakantie met jou!
    Dikke tût van de Tollies

  • 15 September 2006 - 16:31

    Fenna:

    Heeej Impie!
    Ik ga je volgen!! Haha, super ideaal dat ik een mailtje krijg als jij iets op je site zet. Toch raar dat je helemaal in Zambia zit, ik dacht vandaag nog. Imke is heeeel ver van ons weg, helemaal aan de andere kant van de wereld!! Maar ik denkt aan je..

    liefs Fenna

  • 15 September 2006 - 18:40

    Maaike En Petra:

    heej imke,
    we dachten dat je in zimbabwe zat, dat zei ton..
    we gaan er vanuit dat je reisplannen niet gewijzigd zijn en dat ton in de war was....
    groetjes maaike en petra

  • 15 September 2006 - 19:00

    Marja:

    Hoi Imke,

    Net terug van het kaatsveld, fantasiepartij gehad. Super leuk. Ik hoorde dat je goed aangekomen was. Heel veel plezier, geniet ervan.

    Groetjes, (ook van Dietrich) Marja

  • 15 September 2006 - 19:56

    Joukjee:

    Heee Imkee!!

    Ik hoop dat je daar een hele mooi tijd hebt enz!
    Ik heb net meegedaan aan de fantasie partij, en dat heb ik gedaaan!
    Veel plezier daar noG!

    Groetjes Joukjje K

  • 16 September 2006 - 16:34

    Riixt:

    heej imke
    is het wat leuk daar?
    ik wou daar ook wel eens heen :)
    nbouja veel plesier nog (K)(K) xx Riixt

  • 20 September 2006 - 10:20

    Geert:

    Hoi Imke,
    ben net terug van een weekje Tunesië. Heel veel succes wat lager op de aardbol en dit verdient al een pluim om zoiets aan te durven. Ik hoop tot heel snel en hou je goed !!!
    Doei. XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Kitwe

Imke

Actief sinds 11 Sept. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 127915

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 16 Januari 2015

Dys en Im on tour

21 Oktober 2009 - 01 December 2009

Ben er klaar mee!

18 Maart 2008 - 18 Maart 2008

Geld inzamelen

23 December 2006 - 23 December 2007

In Europa

12 September 2006 - 13 December 2006

Going to Africa

Landen bezocht: